Wat hebben we genoten zeg! Jij ook? Eindelijk na een lange tijd weer samen zingen en God groot maken. Wauw! Kon je helaas niet komen/kijken?
Of wil je gewoon nog even nagenieten? Dat kan!
Foto: @Bert Heijkoop
Hieronder kun je de livestream en de foto's van de Sing-in terugkijken:
Laat je onder aan de pagina ook even weten wat je ervan vond?
Reactie plaatsen
Reacties