Nagenieten van de Openlucht Sing-in!

Gepubliceerd op 24 oktober 2021 om 19:25

Wat hebben we genoten zeg! Jij ook? Eindelijk na een lange tijd weer samen zingen en God groot maken. Wauw! Kon je helaas niet komen/kijken? 
Of wil je gewoon nog even nagenieten? Dat kan!

Foto: @Bert Heijkoop

Hieronder kun je de livestream en de foto's van de Sing-in terugkijken:
Laat je onder aan de pagina ook even weten wat je ervan vond?


Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.